My Pictures

Sunday, August 26, 2007

有心

哇!凌晨12点已有好朋友和亲人给我寄上祝福语了,好感动和开心哦!其实今年的生日我心理想平静的度过。可是今年朋友们的记性特别好,一一的为我送上祝福和关心的话语。真的在此说谢谢你们咯!Thank you !。
我的家母还为我煮(红鸡蛋)小姑送我cosmetic和孩子们为我买蛋糕,感觉好窝心哦!想不到平静的心给爱我的人和朋友们给弄得感动兴奋。(Alikado)!.

2 comments:

Anonymous said...

Glad that u have a wonderful b'day.
Ya, we also didn't celebrate as your brother was sick, down with fever and sore throat, but I think he had a very good b'day gift this year, a more than 12 hours sleep...hehehehee

Bridget said...

Opp!so pity,hope he get well soon.